#DIGITALK. Del márqueting directe a la comunicació 2.0

#DIGITALK. Del márqueting directe a la comunicació 2.0

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490298138
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-813-8
Páginas:
240
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

23,00 €

Despues:

21,85 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diáleg directe entre individus, i  entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu grácies a les eines de la comunicació 2.0. D'aixó parla aquest llibre. Perqué d'aixó va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat formant amb l'exponencial desenvolupament d'internet i les noves tecnologies de la  comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. L'ámbit pofessional i académic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurá  de ser capaÇ de conéixer i treballar amb eficácia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d'aprenentatge constant, d'enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir  en aquest llibre.

Otros libros del autor en Libreria Nenos Nais

Materia en Libreria Nenos Nais

  • Marketing de Instagram
     IBD
    -5%
    Titulo del libro
    Marketing de Instagram
    Jason Lazar
    Ibd podiprint
    Marketing de InstagramInstagram tiene una interfaz sencilla y fácil de usar que la hace accesible para casi to...
    DISPONIBLE (Entrega en 8-10 días)

    19,43 €18,46 €

  • ¿Adiós a la crisis? -5%
    Titulo del libro
    ¿Adiós a la crisis?
    Hugh, Edward
    Deusto
    ¿Lo peor de la crisis ha pasado ya? La supuesta mejoría, ¿cuándo llegará a la economía real? ¿Los salari...
    No disponible

    17,95 €17,05 €

  • LA DIRECCION DEL CAMBIO EN LA EMPRESA
    Antiguo
    -5%
    Titulo del libro
    LA DIRECCION DEL CAMBIO EN LA EMPRESA
    PLANT, ROGER
    Ediciones gestion 2000
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    13,52 €12,84 €

  • PLAN DE MARKETING.(ANALISIS,DECISIONES Y CONTROL) -5%
    Titulo del libro
    PLAN DE MARKETING.(ANALISIS,DECISIONES Y CONTROL)
    Sánchez Herrera, Joaquín
    Piramide
    Plan de marketing. Análisis, decisiones y control explica de forma clara, pero rigurosa, el complicado proceso...
    No disponible

    24,00 €22,80 €

  • América Latina : Economías y sociedades -5%
    Titulo del libro
    América Latina : Economías y sociedades
    Lambert, Denis-Clair
    Fondo cultura economica (fce)
    La dominación colonial y neocolonial persistió en América Latina durante el tiempo suficiente para que se ar...
    No disponible

    5,90 €5,61 €

Uoc editorial en Libreria Nenos Nais