Comunicació i Estratégia. L'empresa vista a través de les ulleres de la comunicació

Comunicació i Estratégia. L'empresa vista a través de les ulleres de la comunicació

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497883979
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-397-9
Páxinas:
212
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

Desconto:

-5%

Antes:

20,00 €

Despois:

19,00 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

Avui dia les empreses no es diferencien pels seus productes, sinó per la imatge que projecten en la societat, cosa que situa la comunicació en el cor de l'estratégia de qualsevol organització. Tradicionalment, la comunicació es trobava entre les «lógiques marginals» de les empreses, allá on s'amunteguen els sentiments, les relacions personals  i tot alló que no es pot reduir a un número en el compte de resultats. Quan el valor afegit es troba en els sentiments, en les relacions personals i, en definitiva, en la resta de valors intangibles, la comunicació passa a ser una peÇa clau per gestionar les organitzacions. Aquest llibre parla de la comunicació com a estratégia en les organitzacions. Aixó vol dir que la comunicació no és un simple instrument al servei de la gestió, sinó un aspecte fonamental de la gestió en les organitzacions.

Outros libros do autor en Libreria Nenos Nais

Materia en Libreria Nenos Nais

  • Decálogo de la innovacion exitosa -5%
    Titulo del libro
    Decálogo de la innovacion exitosa
    Valencoso Gilabert, Cesar
    Profit
    La innovación es uno de los pilares fundamentales para crecer. A través de la innovación somos capaces de cu...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    19,95 €18,95 €

  • DOCUMENTACIÓN INFORMATIVA -5%
    Titulo del libro
    DOCUMENTACIÓN INFORMATIVA
    RUBIO JORDÁN, ANA VIRGINIA
    Cef
    El ser humano consume y produce información a lo largo de su vida. Esa  información genera infinidad de docum...
    No disponible

    30,00 €28,50 €

  • VALORACIÓN DE LOS NEGOCIOS, LA -5%
    Titulo del libro
    VALORACIÓN DE LOS NEGOCIOS, LA
    Nº 2U
    REVELLO DE TORO CABELLO, JOSÉ
    Almuzara editorial
    La mejor obra para calcular el valor real de una empresa, con un enfoque muy práctico y didáctico, que permit...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    33,95 €32,25 €

  • MICROECONOMIA (5ªED) (PINDYCK) PREUNI -5%
    Titulo del libro
    MICROECONOMIA (5ªED) (PINDYCK) PREUNI
    Pindyck
    Pearson-prentice hall
    Microeconomía ...
    No disponible

    60,95 €57,90 €

  • 90 TÈCNICAS DE COMUNICACIÓN Y RELACIONES PÚBLICAS -5%
    Titulo del libro
    90 TÈCNICAS DE COMUNICACIÓN Y RELACIONES PÚBLICAS
    Palencia-Lefler, Manuel
    Profit
    la recopilación de técnicas que propone este manual será de utilidad para todos los profesionales del sector...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    39,50 €37,53 €

Uoc editorial en Libreria Nenos Nais