Com m´han pogut convencer?:dimensions socials

Com m´han pogut convencer?:dimensions socials

Nº:
4
Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884907
Ano de edición:
Materia
SOCIOLOG?A
ISBN:
978-84-9788-490-7
Páxinas:
170
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
150
Alto:
210
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
ARESTA

Desconto:

-5%

Antes:

19,00 €

Despois:

18,05 €
IVE incluído

La persuasió te lloc a través de la personalitat, les emocions, les actituds, les percepciosn i d'una gran varietat de trucs i de jocs mentals, que molts sovint ens influeixen sense saber-ho. Aquest llibre  comenÇa exposant les investigacions académiques que s'han dut a terme  sobre els aspectes psicológics de la persuasió. A continuació, va més  enllá de la perspectiva psicológica per augmentar que hi ha dos altres mitjans de persuasió: les forces socials i culturals, que en comptes d'actuar dins dels individus ho fan en l'ámbit interpersonal. Aquestes forces, al meu entendre, ens persuadeixen amb la mateixa forÇa i regularitat que si fossin internes peró costen més de percebre  si no les sabem detectar. Aquest llibre no pretén millorar la capacitat persuasiva del lector ni tampoc augmentar la seva resisténcia a les forces persuasives. Les qüestions étiques i la seva relació amb les habilitats persuasives són presents al llarg de tot el  llibre, alhora que s'exploren les dimensions psicológiques, socials i  culturals de la persuasió, per tal de que, de d'aquesta perspectiva conjunta, ens proporcionin un panorama més ampli sobre la complexitat de les influéncies interpersonals.

Materia en Libreria Nenos Nais

Uoc editorial en Libreria Nenos Nais

  • DE HÈROES Y DIOSES -5%
    Titulo del libro
    DE HÈROES Y DIOSES
    De España, Rafael
    Uoc editorial
    Como el cine nació en Europa (con permiso de Edison), no ha de resultar extraño que le gustara evocar aquella...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    20,00 €19,00 €

  • Gestión de contenidos -5%
    Titulo del libro
    Gestión de contenidos
    Eito, Ricardo
    Uoc editorial
    No disponible

    13,00 €12,35 €

  • Luces y sombras del urbanismo de Barcelona (2ª edición) -5%
    Titulo del libro
    Luces y sombras del urbanismo de Barcelona (2ª edición)
    Borja, Jordi
    Uoc editorial
    El libro es a la vez informativo y crítico. La primera parte se inicia  con una presentación del marco territ...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    24,90 €23,66 €

  • ¿Cómo aplicar los límites jurídicos de la publicidad? -5%
    Titulo del libro
    ¿Cómo aplicar los límites jurídicos de la publicidad?
    AA.VV
    Uoc editorial
    El modelo H2PAC resuelve propuestas clave a partir de ACTIVIDADES. Esta forma de aprendizaje parte de un RETO: ...
    No disponible

    14,00 €13,30 €

  • Big Data -5%
    Titulo del libro
    Big Data
    García-Alsina, Montserrat
    Uoc editorial
    Generamos inmensas cantidades de datos cuya gestión, de forma adecuada, genera valor y ventaja competitiva. La...
    No disponible

    15,00 €14,25 €